Tuesday, February 2, 2010

üks lugu tiinast

raadiost tuli laul tihemetsa tiinast ja seal on see rida vist „kas sa tihemetsa tiinat tead?“
mu ema kusjuures teadis vanasti. neil oli omal ajal klassis 7 Tiinat. aga võib-olla see oli mingi nali. igatahes mõtlesin ma, et jah, siin blogi paremas ääres on kirjas, et Qatari sõidavad Martin, Paul, Karmen ja Rauno, kuid ega see ei pruugi teile midagi väga öelda. niisiis teen ma teid nüüd tuttavaks. otsisin paralleele ja leidsin ka. walt disney ma ütlen.


meil on Paul. tema on see hüperaktiivne punapea, kes on täpselt nagu disney puhhi multikast see Tiiger. on rõõmus ja hüppab oma rõngasse keeratud saba peal mööda ilma ringi, kilkab „look-at-me-look-at-me“  ja on iseendaga ülimalt rahul. ma tõsiselt loodan, et Paul on see, kes teeb õigel hetkel lolli nalja ja ütleb „heeeeei. see on ju ainult väitlus. naudime seda!“ Paul on aga ka selline mees, kes teab, millal on aeg tööd teha. meile meeldib.


Rauno on kohati natuke kurvameelne, kuid väga sümpaatne. rahulik poiss, kes kuulab kõige rohkem, mida talle räägin ja võtab seda arvesse. samas on Raunos seda väitlejalikku kriitilisust nii kaasuste kui ka inimeste ja kogu maailma suhtes. ta ei armasta teid niisama ilusate silmade pärast, vaid te peate näitama, et you have what it takes. ma usun, et kui tiim valmistab minust lahutatult kuskil improt ette, siis Rauno on see poiss, kes aitab igasugust jama vältida. natuke aristokraatlik. 

Martin on see inimene, kes läheb EVS-i rekordite raamatusse. ta läheb kolmandat korda väitlejana MM-ile. kui ma kunagi suvel muretsesin, et tema „arendamine“ saab olema võimatu, siis õnneks on läinud kõik teisiti. ta loeb, uurib, teab, huvitub. tegemist ei ole lihtsalt ülbe TIK-i väitlejaga, uskuge mind. tiimi noorim liige, kes aga loodetavasti rasketel hetkedel süstib oma kogemusega enesekindlust ka teistesse. ja tal on hea süda. 



on Karmen. ainuke tüdruk sellel aastal. tark, asjalik, nummi ja minikas. tasakaalustab poisse ja on see X-faktoriga väitleja. nimelt on minu teooria järgi kahte sorti väitlejaid: need, kes on teinud endaga palju tööd, ja need, kes lihtsalt astuvad inimeste ette, naeratavad ja on justkui kalad vees esimesest päevast alates. minu teine teooria on see, et kui suudad inimesega sõita tartust tallinnasse või vastupidi ilma ühegi kohmetu vaikushetketa, siis on see inimene äge. 


4 comments:

  1. Väike Prints on minu lemmik raamatutegelane :D
    + tal on isegi minu värvi juuksed!

    ReplyDelete
  2. "Olen tiigrikutsu,
    ja ma ei karda kedagi..."

    Miks lõvidele sellist laulu pole...

    ReplyDelete
  3. Nii armas et Kiik kõige noorem on.

    ReplyDelete